2009. 07. 06.

A hütő projekt! És A szereplők képekben!

2 komment

Régen írtam már hátborzongatóan szórakosztató dolgokról, úgyhogy szerencsémre épp akad egy, amit könnyedén megoszthatok, amennyiben a soproni Diána penzió nem lesi az oldalam. Szóval a helyszín a Volt fesztivál, az alkalaom az ott promótáló MOHA sátor, az apropó az iszonyatos meleg. Úgyhogy kellett egy hütő. Meg egy ember hozzá aki kitalálja a tutit. Bettike, a Sztanó a szállodák jól ismert réme, fügvényszerű kapcsolatba hozta a penzió minbárját a MOHA sátorral és a meleggel. Úgyhogy elmentünk a furgonnal a frigóért. Fényes nappal az első emeletről hűtőt lopni nem mindig okos gondolat. Főleg ha két megveszekedett idiótával van dolgod, mint a Bettike, na meg én. A stratégia semmi bonyolultságot nem hordozott. Én a lepedőben kiadom a széken egyensúlyozó Bernadettnek a hűtőt, ő tartja míg én leérek, leemelem és be a furgonban. Szépen annak a rendje és módja szerint leadtam a fejére, angolosan távozva, kedvesen biccentve a recepciós néninek megyek is kifelé, amig meg nem neszelte, hogy ez bizony a kérdezősködés ideje. Mit csinálunk mi itt, milyen a fesztivál, nagy e a feszültség, imádkoztam e Marilyn Mansonért stb... Jól nevelt úrilány válaszol, nem gyorsan, udvariasan, másod osztályban játszó kosaras lány meg egyensúlyoz szimultán a fején egy Sanussi hütővel. Élményszerű pillanat, az utcán nézelődőknek. Lezártuk a vitát Manson lelkéről, és rohantam lefelé. Épp venném le a hűtőt Bettiblue remegő fejéről, amikor sajnos kénytelenek voltunk egymás szemébe nézni. Végünk volt. A 9es Richter skála erősségű nevetéstől csúszott a kezem, csúszott a hütő, csúszott a jóhírunk. Odacsattant az egész, kíméletlenül. Stresszhelyzetben jön meg az erő, mondta vala Matek tanárom Szőke Emőke, úgyhogy egymagam a hűtő testtel rohantam a bokorba, Bettike meg a darabokkal mögöttem igyekezett. Biztos voltam benne, hogy hallható ha 15 kiló esik 3 méter magasból. De NOT! Úgyhogy bevágtuk a furgonba, és kezdtünk félni. De nem jött senki, az égiek az áldásukat adták a hűtönkre, vagy legalábbis a darabjaira. Szerencse nincs
sokszor folytatás nélkül, így a furgonkát ellenörző biztonsági szakmáját tekintve hűtő szerelőnek mondta magát. Be is bizonyította, micsoda bűn volt elhagyni a pályát. Megjavította, az ajtaja a helyére került, a kábele meg a 220ba, a jéghideg fröccs meg a kis kezünkbe. Visszafele persze, észrevették. De még így is lovestory.