2010. 01. 16.

A Vadkaptilalista randi

3 komment

Hihetetlen, hogy ő is ugyanazért a könyvért nyúlt! Nem érdekes van belőle elég, legyen nyugodtan az övé a legfelső a mindentudás gúlájából. De, hogy lehet, hogy a csini szöszit is ez mozgatja!? Én is csak ma reggel láttam a HVG kritikában, hogy ez a tuti. “Apró részletekben a karriered” ennél tökéletesebb címe nem is lehetne, ráadásul Steve Jobs valamelyik jobbkezének az ajánlásával. Eszméletlen lesz! Áá csak beleolvasgat a szöszi, nem is érdekli, hanyagul dobálja, még nem is a gúlába rendezi szépen vissza, úgy, ahogy egy ilyen zsenialitás megérdemli. Nem is érdekel, csak ne lenne ilyen rafinált az a levendula kék szeme. Mi az a kezében? Mutasd csak ide apának egy pillanatra! Úristen, kicsit sem vagyok feltünő, észrevette, hogy bámulom!
• Ez érdekel? – néz mélyen a szemembe a szöszi.
• Nem dehogyis! engem? Nem, nem. Nekem már van könyvem köszi.
• Persze rendben. Neked az úgy látom tökéletes lesz.
• Miért is? Nálad mi van?
• De hát nem is érdekel… Ha mégis meggondolnád magad, akkor képzeld csak el, hogy a “ Tudasosan a csúcsra” van a kezemben.
Jaj ne, tipikus szőke liba, próbál itt hülyére venni a szextippes könyvével. Én zavarban? Hagyjál már! Mintha engem ez valamilyen szinten is érdekelne. Most már az sem izgat, hogy vajon hány ismerőse lehet, aki hajlandó lenne meghallgatni. Pedig a mostani portfólióm, tuti biznisz, egyszerűen zseniálisan van összetéve. Nem hiába az a sok éjszakázós Bloomberg party. De megcsináltam! Most már csak szépen előadom, és haladgatok felfelé, úgy, ahogy elterveztem. Meg, ahogy meg van ígérve, le van beszélve. Persze, az eleje nehéz, ezt meg is mondták. Tudomásul vettem, hogy sok a munka, nincs költekezés, de valamit valamiért. A Sanyi is, hol tart már, és csak mióta csinálja. Na jó, mondjuk neki a csaja családja OTP-s. Úgy persze könnyű..
• Mi, tessék? Bocs nem figyeltem. Szóval mi van?
• Tudod, hogy egyáltalán mi ez? –mutogat azzal a hihetetlen szemével arra az ostoba könyvre.
• Természetesen nem, de nem is izgat.
• Rendben. Azért tudni kéne ki az a Steve Jobs, ha már öltönyben feszengsz és megállás nélkül szorongatod a kis mindentudó mobilodat.
• Tessék? Képzeld csak el, hogy nagyon is jól tudom ki az a Steve Jobs. A könyvemet itt a kezemben például a jobbkeze szerkesztette.
• Fantasztikus! Ezt meg ő írta, és még dedikálásra is ki fogom küldeni.
• Hogyan? Mivan? Légyszíves add ide, szeretném megnézni. Persze csak egy pillanatra.
Nem hiszem el, ez tényleg az, amit a manager fórumon láttam a múlt héten, de azt hittem csak tavasszal jelenik meg. Micsoda kis okos a szöszi, de persze bosszantó is. Tudálékos kis okostojás, és mi a baja az öltönyömmel? Ez munkaeszköz kedves.
• Talán én is veszek egyet. Amúgy meg Tróger netes vagyok.
• Vadon tanácsadás. Szervusz.
• Szia.
Nézz oda! Nem mondod, hogy vadonos! Az ő kapcsolat hálója, az enyémért cserébe. De mi van ha ő is erre gyúr!? Rafinált egy dög, biztos nem az egészséges verseny hajtja… Talán, mégis üzleti jel, ami beindítja végre a gépzetet. Én odaadhatom a címeimet, de csak a nőkét persze, mert ugye hülyét magamból nem csinálok, még a szöszi kedvéért sem! Neki vajon milyen lehet az üzletfelei listája? Remélem diverzifikált. Csak az lehet.
• Kávé? Itt a boltban? Még úgyis van fél órám a következő megbeszélésig!
• Nekem két órám, de még fel kell készülnöm. Van új “levendula csoda” krém család ha érdekel. Karácsonyra anyádnak. Jó a rákra, nyombél panaszra meg torokra. Most 25 000 helyett 11800ért a tiéd lehet.
• Ami kevesebb mint a fele!
• Ügyes!
• Levendula? Engem az Aloe készítmények érdekelnének.
Jézusom, még azt hiszi, hogy meleg vagyok. Csak semmi Aloe.
• Ááá nem is. Jó a levendula minta. Meg a számod. Ha szeretnél sok pénz nagyon gyorsan keresni, akkor csak szólj nekem.
• Válságban? Hogyne, persze.
• Most lehet csak igazán kaszálni. Az én portfólióm igazi “cash cow”. A negyed éves jelentések is ezt igazolják. Mint minden. Meg te vagy az, aki tudod, hogy ez nem piramis játék, hanem kőkemény biznisz. Hisz te is egyetem mellett csinálod. A “gold” csomag 350 000 forint, garantált 18% -os hozammal.
• Egy 5%.-os jegybanki alapkamat mellett. Persze….
• Ez benne a lényeg. Mondom, hogy tuti. De ha beszállsz az üzletbe, és beszervezel még 4 embert, akik beszerveznek még 10 embert, akkor már 40 embernek leszel a főnöke.
• 12 vadon tanácsadőm van. Nekem dolgoznak.
• És jól fizet a levendula? Nem hinném, hogy ez a gyémánt üzleted. Itt az ideje a tovább lépsére, dolgozz nekem, és a 18% -os hozamnak a 25 %- a csakis a tiéd lesz.
• Most be akarsz hülyíteni mi? Csak fifti-fiftiben gondolkodom…
• Ha idehozod a vadon nőid felét, akkor lehet 60-40! És ne feledkezz meg azok 18%-nak a 75%-ról sem.
Ebben a pillanatban úgy belenézett a szemembe, hogy éreztem elvesztem… Legyen a szöszinek fifti fifti!