2010. 04. 13.

Add me as friend

3 komment

Félálomban sunyin kapálódzom a takaró alatt az Iphone után. Olyan jó megszorítani, hogy ebben az édes biztonságban vissza is alszom még egy félórára. Nem véletlenül vagyok ám tagja a “Csak még egy félórát had aludjak” csoportnak. Én ne lennék hiteles? Hagyjál már! Kismacska szemeim már követik, ahogy csúszkálnak lusta újjaim a kijelzőn. Mi lenne velem facebook application nélkül? Ki kéne nyitnom a laptopot, micsoda időpazarlás lenne. A szokott stratégiával nyitom a napot. Először is, ki mivel talált meg az éjjel. Egy-két komment, 5 like… Nem nagy szám, szokásos. De azért elmoslyodom, mert még éjjel is gondoltak rám. Rám, mert fontos vagyok nekik. Csúszkál az ujjam a Live Feeden, le-fel le-fel, kicsit nevetek amikor látom, hogy a Joci megint nagyon ki volt volt hajnali 4kor, alig tudta kiírni a mobiljáról, hogy be van állva. Ez annyira poén! Elég! Na neee! Ezt nem hiszem el, mi az, hogy “in a relationship” ! Dobog a szívem, sírásra görbül, az imént még ficánkoló mosolyom, utálom az egészet, a földhöz akarom csapni az Iphonet. Na azt azért mégsem, egyik pasi sem ér ennyit. Amúgy is most csatlakoztam a “Leszarom” csoporthoz. Úgyhogy híven a csoportomhoz le is. Mert én ne lennék hiteles? De mi történt? Tegnap még annyira őszintének tűnt a chaten, azt írta, hogy nagyon lájkol. Akkor ,hogy lehet, hogy pont a Brigivel? A hülye lotyó szájfényes csücsőrítős profil képe mondjuk nagyon adja. Ő is pont a Play mosdójába villantotta a vakuját! Hülye utánozós kis dög! Ez eddig csak nekem volt. Nyugi, nem húzom fel magam! Majd én szépen kicserélem aztán nézhet. Be is rakok egy képet a csajokkal meg a limóval! Mekkora buli volt… Milyen szerencse, hogy a lilu kiposztolta nekem az eventet. Rögtön tudtam, hogy ott a helyem! Nem vagyok egy maybe csaj, az már tuti. De már váltok is a profilomban complicatedre, hiszen olyan rohadt bonyolúlt az élet. Nem baj még suli előtt körbe nézek ki van chaten, de először persze kiírom, hogy semmi kedvem suliba menni. 3G nélkül főleg! Még szerencse, hogy tudom fogni a könyvtár Wifijét. Mert nem akarok lemaradni, mert aki lemarad, az kimarad. Alap. De durva, fent van a Fészen? Azonnal bejelölöm, Lady D.-t, milyen gyönyörű volt, igazi hercegnő. Lilu csörög, úgyhogy egy pillanatra kilépek, nem, dehogy vagyok offline, csak gondolatban hé!
- Mi?? Hogy te is láttad? Nagyon gáz nem? Nem, nem vagyok ki, nem érdekel az egész. Legyen az övé, úgyis csak 234 közös ismerősünk van. Mondhatnánk azt is, hogy nincs bennünk semi közös. Hagyjuk! Csatlakoztál már? A “Ha telefonálok fel-alá járkálok” csoporthoz? Ugye? Mennyire ismernek minket, ez hihetetlen, te is pont olyan vagy, mint én. Mennyire komoly! Ha-ha, milyen hülye ez a Pityu, láttad milyen csoportot csinált? Hogy beszéljünk chaten? Mert lemerül a kártyád? Persze, hogyne, előbb is eszünkbe juthatott volna! Na Puszcs!
Már a chaten, írom az öt zárójeles mosolygós smájlit! Végre itthon! Minek egyáltalán már a telefon? Ez a 21. század, vegyük már észre. Szóval láttad a Peti csoportját? Mekkora poén! “Nem volt ping-pong ütőm általánosban, ezért kézzel álltam be a forgóba“ ! Én is egyszer 5.-ben! Nem hiszem el, mekkora like! Rá is írok a pityu falára egy szívecskét! Milyen édi! Még ezt az egyet, mert rohanok, vár a Robi a ház előtt. Írány a suli! Hogy fogom kibírni? Ha lenne végre dislike gomb, most nyomnék egyet a sulis posztomra! Mindegy, a lényeg, hogy van like. És valljuk be a Robi nagyon like. De a legnagyobb like az persze a fész. Csak le ne merüljek. Azt nem bírnám ki.