2010. 07. 05.

Tiga-Volt 02:00-04:00

Szólj hozzám!

Amikor először beleszagoltam a technóba, már szerelmes voltam Tigába. Ugyan szexuális hovatartozásáról öt éve vitatkozunk A Zsuzsóval, de abban mindig is egyetértettünk, hogy irgalmatlanul szexi. Mint a zenéje, persze annak, akinek nem minden gépzene roxy rádió. Már tavaly is teljesen bevadultunk attól, hogy a kanadai techno-komponista nekünk vezényel, idén a tavalyi élményeket is überelte a teljes extázis. A katasztrofális hallásomnak köszönhetően egyedül a gépzene az, amit megértek, így Tigával tegnap ismét egymásra találtunk. Bár egy technoszakértő jó barátom (Sali) szerint unalmas mellébeszélés volt, amit felpakolt, mégis, nekem valahogy fel sem tűnt, hogy már tíz perce megy a "mind dimension". Talán mert a kedvenc számom?
Az állkapocs-táncoltató partihuszárok napszemüveggel tisztelték meg a DJ-t, talán Tiga örökzöld litániája, a Sunglasses at night miatt. Egy hajnalig tartó szeletelésen más okot még feltételezni sem tudok. A lényeg, hogy hatalmas zúzásban csak negyedóránként tudtam odafigyelni arra, hogy a fejem ne hagyja el a nyak körüli pályámat, míg a lábam a legklasszikusabb aerobic alaplépésekkel kompenzálta azt, amit a fejemmel műveltem. Ezzel egyáltalán nem voltam egyedül, mert eszement hangerővel dübörgött a technó! És aki egyetlen kedvenc száma miatt látogatott el Tigára, végül az is megkapta, amiért jött: bár remixben, de azért tisztességesen lement a You gonna want me.